Layang-Layang


Hari ini gua melihat layang-layang pertama gua disini. It wasnt weird because its Summer , and plus the kite ga berbentuk segi empat. Kalo pas liatnya, gua jadi keinget dulu, di Indonesia, ato di Bandung doang ya? pokonya kalo ada layangan putus, ya gua sama temen-temen gua langsung lari sambil mantengin langit, lomba-lomba lari cepet supaya dapet layangan, kalo udah dapetin tuh layangan, wiiih bangganya ampun dah, berjalan diantara kerumunan yang lain yang udah keringetan ngejar-ngejar. When i was kid, something like that is such a fun time you know, running without thinking about the problems you have, no complicated feeling, just running, playing and catch the kite!

Nah begitulah hidup kayanya, we just have to focus on what we dream about, just running and running, no matter what challenge we get, what problem, or whatever that beats us down, just running and catch the dream! Ya emang kadang itu susah dilakuin, tapi kalo kita mikir positif pasti kita bisa, yang lain bisa kenapa kita engga? What doesnt kill you make you stronger guys! Jadilah layang-layang, yang bakal terus terbang tinggi, jangan jadi benangnya, yang bisa putus kapan aja. so lets catch the kite!

This entry was published on June 18, 2012 at 4:21 pm and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Say Something

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: